הצרת היקפים

אחד הסימנים הראשונים להזדקנות נראה כי דיאטה ופעילות גופנית בלבד אינם צפויים לעזור לך להוריד קילוגרמים. נתונים סטטיסטיים אלה, יחד עם העובדה שאנשים מבלים 28

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים

אחד הסימנים הראשונים להזדקנות נראה כי דיאטה ופעילות גופנית בלבד אינם צפויים לעזור לך להוריד קילוגרמים. נתונים סטטיסטיים אלה, יחד עם העובדה שאנשים מבלים 28 שנה מחייהם בהוצאת שומן ממה שמכונה "אזורים בעייתיים", מספרים לנו שרוב האנשים מקבלים מידע מוטעה או פשוט מידע שגוי על צורת גופם. האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים (ASPS) מדווחת על הליכי עיצוב הגוף לגברים ונשים בארצות הברית. לא משנה כמה קשה להתאמן, לאכול תזונה נקייה או לבלות שעות בחדר הכושר כל שבוע, תאי שומן עקשנים שלא מגיבים לעבודה קשה יעשו זאת. גם אם לא תשים לב לתזונה והגוף שלך אוגר עודפי חומרים מזינים בשומן, תתאמץ בכדי להיכנס לכושר ולהצמצם את האזורים הבעייתיים האלה ולא משנה מה תעשה.

הסיבה לכך

היא שגופך מתגייס ושורף שומן בפלג הגוף העליון (חזה ובטן) כדי לשרוף שומן המאוחסן באזור התחתון של הירכיים והירכיים. כשאתה עושה דברים כמו לסחוט את הברכיים על הירך במכונת תוספים כדי ליצור תחושה של שימוש בקבוצת שרירים זו, אתה שורף רפידות שומן באזורים הממוקדים.

אז יצאנו לדרך וחוזרים לעיצוב החלק השנוא ביותר בגוף: הירכיים. אם החלק העקשן ביותר שלך הוא הירכיים שלך, אתה יכול לעבוד על הרגליים על ידי התמקדות בתרגילים המכוונים לאזור ספציפי בגוף ולא לדלג על אזורים אחרים.

השילוב של אימון לב וכלי דם

אימוני התנגדות וגמישות יבטיח כושר כולל ומבנה גוף לכל מבנה גוף בודד. התוכניות הטובות ביותר לעיצוב הגוף הן ניידות, כלומר אתה יכול לעשות אותן בכל מקום, ואין מקום לתירוצים האופייניים מדוע אינך מקפיד על תוכנית. אם אתם רוצים לעצב את הבטן או לאבד שומן בבטן, התמקדו בתרגילים המשפיעים על הליבה, פלג הגוף העליון, הירכיים, הרגליים, הכתפיים, הזרועות, הגב, החזה והכתפיים. כאשר תרגילים אלה נעשים כראוי, עליכם לחוש את הבטן והליבה מתכווצים והשיפועים עובדים, אך אם לא, יש להרים את הרגליים עם הירכיים הפנימיות.

זה מאפשר לך להתקדם באופן רציף לעבר היעדים שהגדרת לעצמך ועבור עצמך ועבור אחרים סביבך

אני מקווה שאתה מבין מדוע תרגילי לב וכוח צריכים להיות חלק משגרת האימון שלך ומדוע 100% ימי קראנץ 'לא מביאים לך כל כך הרבה – שש חבילות. למד כיצד לשפר את רווחתך הפיזית והרגשית – והתמקד בשמירה על בריאות כך שיהיה לך צורת גוף אגס לתפוח. לפני שתשנה את הדיאטה שלך או תתחיל למשטר כושר, פנה לרופא. כך תוכלו לתקן את רמות האינסולין הגבוהות העלולות לחסום את שריפת השומנים בגוף. עלות הליכי דוגמנות הגוף משתנה בהתאם לנוהל ולאזור המטופל. יתכן שאתה זכאי לטיפולי מתאר גוף שאינם כירורגיים כגון שאיבת שומן, אשר מכוונים ומשמידים תאי שומן ללא ניתוח, או שתצטרך לשלב את שניהם.

טכנולוגיה זו מטפלת בשומן במידה מסוימת

אך בדרך כלל מעוררת התכווצויות שרירים המובילות לבניית שרירים ולמודל גוף. מה שיקרה הוא שהשרירים שלך יתחזקו וגדולים יותר, מה שיכול להועיל לנשים רבות שמנסות להשיג זאת על ידי ניסיון לעצב רגליים רזות יותר. אימוני גמישות ומתיחות מקדמים שחרור רעלים מהגוף, מגבירים את ההתאוששות, יוצרים שרירים רזים ארוכים יותר ומגדילים את מסת השריר.

אם אינך מרוצה מהירכיים או ממראה הבטן שלך, עליך לחשוב על אסטרטגיות המעצבות את כל גופך מבלי להתמקד באזורים אלה. הקדש מספר רגעים לסקירת הליכי עיצוב הגוף שיעזרו לך להחליק את חלקי גופך שאינך מרוצה מהם.

שאיבת שומן מתבצעת רק בחלקים בגוף שיש בהם משקעים של תאי שומן לא רצויים ויכולים ליצור או לאחד אזורים בעייתיים

ניתן להחיל הליך זה על חלקים רבים בגוף כמו בבטן, בירכיים, בירכיים, בשדיים, בישבן ואפילו בגב התחתון. זה יעיל בשילוב עם הליכים כגון מתיחת פנים המעצבים ומהדקים את הסנטר, הלחיים או הצוואר. הליכים אלה פועלים למעשה באותה הדרך, אך הם מכוונים ומשמידים את השומן שמסונן ממערכת הלימפה בגוף.

צורה זו של עיצוב גוף נחוצה לעיתים קרובות בכדי לעצב את הגוף בצורה טבעית יותר, כגון על ידי הסרת עודף שומן מהירכיים, הירכיים, הישבן והישבן.

ד"ר קילמר מסביר

"המכשיר הראשון מסוגו ששווק כפרקטיקה אסתטית, הוא לא הפחית כל כך הרבה שומן כיוון שעזר לעצב את הגוף מנקודת מבט שרירית. הליכי עיצוב הגוף הם פרוצדורות ש לשפר את מראה גופך על ידי הסרת עודף שומן והידוק עור רפוי. אחת השיטות הפופולריות ביותר לעיצוב הגוף היא הליך מתקדם המכונה SlimLipo LifeSculpt. אלה יכולים להיכנס לכותרת "עיצוב הגוף לנשים": איבוד סנטימטרים, הידוק זרועות וכתפיים, אובדן אונות, עיצוב ירכיים מעוקלות וישבן עגול.