הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים בנס ציונה

הצרת היקפים בנס ציונה

ביום רביעי, 20 באוקטובר, השקיעה נס ציונה – חברת Meat Tech – בסטארט-אפ בלגי B2B שמייצר מרכיבי טקסטורה של שומן מתורבת. היום פורסם כי נס חתמה על עסקה למכירה ל- Cognizant, ספקית שירות ממוקדת בפלטפורמת ServiceNow הפועלת כיחידה עסקית של נס תמורת 1.5 מיליון דולר.

המתקן החדש יאכלס את יכולות הייצור של Mapi

כולל מעבדת אבטחת איכות המאושרת על ידי GMP, מתקן API ומתקן API מאושר על ידי GMP. מתקן הייצור מספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לבקרת האיכות ובעל תהליך ייצור ייחודי ומגודל כדי לענות על צרכי נס ציונה ולקוחותיה בשנים הבאות. היא ממוקמת במתקן הייטק משוכלל עם מידה גבוהה של אוטומציה ומעסיקה צוות כימאים מנוסה של פולימרים וניתוחים.

בינתיים

לפני ההשקה הישראלית, Redefine Meat מתאים באופן מתמיד את המתכון של Alt Steak כדי לשפר את העקביות והטעם שלו ולקרב אותו כמה שיותר לעסקה האמיתית. האצת הפיתוח והייצור של מוצרים חדשים עבור נס ציונה ולקוחותיה יאיץ את תוכניות השוק שלנו, יתמוך בפעילותנו הנוכחית ויפתח פתח להזדמנויות מוצר חדשות.

כאמור לעיל

שתי שיטות נבדקות ומורחבות: עיבוד שאריות וייצור בשר. אנו פרויקט פיילוט – קנה מידה של עיבוד ובדיקה של שתי שיטות עיבוד שונות לעיבוד בשר בנס ציונה בקנה מידה צמחי וכן בדיקת מספר טכנולוגיות אחרות, כגון שימוש בטמפרטורה גבוהה ולחות נמוכה.

התסיסה בנפח 300 – 1000 ליטר מתבצעת בנס ציונה בפיקוח צוות מומחים בתחום עיבוד בשר, בטיחות מזון ובקרת איכות.

MeaTech מפתחת טכנולוגיות מזון לשיפור נוסף של מרכיבי המוצר לחקלאות עוף

Mea Tech, סוכנות שיווק הממוקמת בנס ציונה ובעלת סקירה כללית גדולה של מדדי אינדקס, בונה פלטפורמה ומוצר תוכנה ממוקד לקוח שיעזרו לעסקים בכלכלה הדיגיטלית לשגשג על ידי שילוב של מומחיות הנדסה מרכזית עם הטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר.

פרפלקס פיתחה תוכנת שיניים עם מספר רב של פלטפורמות מהקוד הפתוח הראשון בעולם, לפשט את תהליך העבודה במעבדות שיניים. הפתרון מותאם למחקר אקדמי וביוטכנולוגי והוא זמין לפעולות GI הבאות, כגון טיפול במעי הגס וסרטן השד.

תהליך ייצור השומן התרבותי נועד להשתמש בטכנולוגיות של חברת הבת Peace Meat הבלגית

שנרכשה על ידי MeaTech בתחילת 2021. החברה מאמינה כי לטכנולוגיה החדשנית שלה יש פוטנציאל לתמוך בייצור של איכות גבוהה. , מוצרי בשר ומוצרי חלב בעלות נמוכה ואיכותית, והתהליך המתואר יכול לשמש במגוון רחב של יישומים בתעשיית המזון והמשקאות ובריאות.

תאי גזע שימשו בטיפולים מתחדשים מזה עשרות שנים והמיקוד שנמשיך להאיץ

הוא בשימוש בתאי גזע לטיפול במחלות כמו פרקינסון וסרטן. התמקדות זו תהיה בראש סדר העדיפויות מכיוון שנס רואה צמיחה מואצת תוך המשך מקסימום ערך עבור לקוחותינו ו- Crypto Corporate.

Digital Brand Expressions הינה סוכנות שיווק דיגיטלית שבסיסה בפרינסטון

ניו ג'רזי, עם משרדים בניו יורק, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו. נס היא אחת מסוכנויות הפרסום הדיגיטליות הגדולות והמצליחות בעולם, הנתמכת על ידי חברות כמו גוגל, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל ונצ'רס ורבים אחרים. זהו גם משרד הפרסום המקוון הגדול בארצות הברית עם יותר מ -1.5 מיליון משתמשים פעילים ומעל 3,000 עובדים, ותומך בלמעלה מ -1,500 חברות בלמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם, מארצות הברית, אירופה, אסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית. והמזרח התיכון.

נס ציונה ממוקמת בנוחות בלב ניו יורק

ניו ג'רזי, רק כמה קילומטרים צפונית למנהטן. החברה תחל לפעול בשנת 2019 ומשרדיה הראשיים נמצאים במנהטן, עם משרדים בפרינסטון, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, קליפורניה. המסגרת החדשה של נס ציונה מתמקדת בחיבור פארקי מדע ומרחבים עירוניים, ויוצרת קרבה – מרכז עיר חדש ומתוכנן שיאופיין בתמהיל של שימושים קרקעיים. בשנת 2018 הקהילה נערכת לשלב הראשון בתהליך התכנון העירוני הראשון אי פעם. המסגרת החדשה של נס ציונה להמשך תהליך התכנון העירוני הראשון אי פעם מקרבת אותנו ליעד של מרכז עיר חדש עם שילוב של שימוש בקרקע. נס ציונה מתכננת להתקדם בשנת 2018, עם השלב הראשון של התכנון העירוני בשנת 2019 והשלב השני בשנת 2020.

פארק המדע

הממוקם דרומית לעיר נס ציונה, הוא ההיי-טק המוביל באזור. פָּארק. החברה הבת הישראלית, הנמצאת בבעלות מלאה של אוניברסיטת תל אביב והמכון הטכנולוגי לישראל (IIT), ממוקמת באתר של תחנת כוח גרעינית לשעבר בכפר קיבוץ בית שמש, סמוך לעיר ציון.