הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים בעיר חולון

הצרת היקפים בעיר חולון

עיריית חולון, ישראל, שמחה להכריז על ה- 2 בפברואר 2010 כמועד הפתיחה הצפוי ביותר לבניין העירייה החדש עטורת הפרסים. רון ארד אדריכלים מסיים את השלב הראשון בהרחבת המטה שלה בסך 1.5 מיליון דולר. החברה מתכננת להוסיף יותר מ -1,000 מטרים רבועים של שטחי משרדים וכן בניין משרדים חדש, מלון וכיכר ציבורית.

התוכנית מחוברת במסילות על ציר, המחוברות למסלול המאפשר דגימה. שיטת ניתוח זו יכולה לשמש אסמכתא למשרדי תכנון להחלטות תכנון עתידיות בתהליך התכנון וכן לתכנון פרויקטים עתידיים.

אספנו חומרים שונים והשווינו אותם מול מבחן הסתברות לצרכי הקהילה בהתאמה

השווינו את ההשפעות של גורמים שונים כגון גודל האוכלוסייה, גידול האוכלוסייה וצפיפות האוכלוסייה עם מבחני הסתברות. והשווינו את השפעתם על מספר המשרות בעיר ואחוז התעסוקה בכל עירייה. ואנחנו משווים את ההשפעה של היבטים שונים של צרכי הקהילה על תעסוקה וצמיחה בעבודה עם המבחן מבוסס ההסתברות.

פוני קולות וסירנות פשיטות אוויר ניתן לשמוע ביעדים כולל תל אביב, אשקלון, מודיעין ובאר שבע. מצילומי וידיאו מהעיר נראים רקטות מתפשטות בשמי הלילה ומתפוצצות לאחר שנפגעו מטיל יירוט ישראלי.

דרך הביטחון, שאמורה לחבר את תל אביב ליישוב דרום ירושלים, עוברת דרך מולדת. הוא מחובר לליבה החיונית המפעילה את האזור כולו באמצעות סדרת מנהרות ומנהרות מתחת לעיר חולון, היישוב הגדול ביותר בגדה המערבית.

המחקר הורחב ל 12 ערים שונות

כדי לחקור את מידת הסינכרוניות של מגיפת ה- ILI בישראל. המחקר הורחב ל 12 ערים שונות בשנתיים האחרונות ובודק את מידת התיאום בין העירוני. בד בגראץ, חולון והמזרח התיכון, כמו כמו גם הערים ירושלים ותל אביב, כדי לחקור עוד יותר את מידת הסנכרון בין ערים אלו לערים אחרות בתגובה למגיפות ה- ILI בישראל.

ביום רביעי הודיע מושל קליפורניה

גאווין ניוסום, כי המדינה תקים אקדמיה לחינוך שתרחיב את כוח האדם שלה ל -10,000. מושלי ניו יורק, קונטיקט וניו ג'רזי עובדים יחד להעסקת כ -10,000 נותבים באזור. הפרויקט הוא אחד מיותר מ- 16 שהובילו לביטול התוכניות למוזיאון חדש בעיר חולון, העיר השנייה בגודלה בישראל. התוכניות לבניית מוזיאון באתר בית כנסת ישן משנת 1958 בוטלו וכל האזור הוסר מהתוכנית שוב. מטרת התוכנית הייתה לסמן את הרובע החדש שיוקם סביב מחוז אגרובנק מצפון – הגובל במקווה בישראל.

הוקמה חברה משותפת לתמיכה בפרויקט ולכיסוי העלויות, כולל פיצויים שישולמו לבעלי קרקע פרטית. תושבי גבעת חולון הגישו תביעה נגד עיריית חולון וביוני 2014 השיגו פסק דין המחייב את העיריות לפצותן בגין אובדן רכושן.

הסינכרוניות הנמוכה של בני ברק בהשוואה לערים אחרות עשויה להצביע על חוסר תיאום בין העיר לשאר חלקי הארץ

מבחינת דפוסי התנועה והתנועה. האזור סביב פארק התעשייה בחולון הוא גם מאוד אורבני, מה שגם מבשר טובות לאיכות החיים של התושבים.