הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים בעיר רחובות

הצרת היקפים בעיר רחובות

בתוך פחות מחודש שתי עבודות פיתוח עיקריות מתבצעות שירחיבו את רחובות בעשרות אלפי תושבים בשנים הקרובות. מקטע קריית ויצמן ממוקם בתחומי העיר נס ציונה השכנה, ואילו כל פארק המדע המורחב מתוכנן ברובו כשטח רחובות. שתי התוכניות הן על אדמות חקלאיות פרטיות לאורך דרך בגין, שהיא כיום הקצה המזרחי של העיר. פרויקטים אלה יוצרים רובע חדש בעיר ובסביבתה, המהווה חלק מ"רובע חדש "של רחולות, שנמצא בשלב הפיתוח.

מכבי רחובות משחקת בליגה גימל, הליגה התחתונה החמישית, ומרמורק בליגה אלף, הרמה השלישית, ואילו מכבי רחובות משחקת בליגה השנייה בליגה השלישית.

השקיעו בהגנה על יערות ושטחים פתוחים מפני נזקים על ידי אי התחשבות בלחצים עירוניים

השאלה היא האם עדיין נראה נופים ירוקים ופורחים או האם נצטרך להשקיע כדי להגן על יערות או שטחים פתוחים מפני נזקים אם לא ניקח בחשבון פיתוח עירוני ולחץ.

חלק נכבד מהרשת ממוקם בעיר ניו יורק

כאשר חברות הפורטפוליו עוזרות לפתוח הזדמנויות חדשות באזור. ישראל – ChickP Aleph Farms, BioMilk ו- Bio Milk היו בין שלוש החברות שהזמינו את CTech לבקר במטה שלהן כדי להבין כיצד מרכיבים מבוססי חלבון, כמו חלב עשיר בחלבונים, יכולים לשנות את עולם המזון.

נחמיאס קשוק תיאר את המפעל, המצויד במגני ביו-ריאקטורים של החברה. יש פסל אבן שיצרה הפסלת בתיה לישנסקי, המנציח את אלה שנהרגו יחד עם אחרים במהלך המלחמה נגד ישראל.

המרכז הרפואי קפלן

הוא בית חולים משלים להוראה לבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. רק כדי להדגיש כי משפחות ישראליות צעירות מתגוררות ברחובות, שאימצה אווירה עירונית צעירה ואופנתית עם אוניברסיטה. בעיר פועלות מספר אוניברסיטאות, ביניהן אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה למדעי הרפואה והמכון הטכנולוגי הישראלי.

רחובות היא ביתם של מתקני תעשייה רבים ויש לה פארק תעשייה בחלק המערבי של העיר. הוא משובץ בחברות היי-טק וביוטכנולוגיה שונות המגדירות את אופייה של העיר המודרנית המרכזית, כמו גם מספר רב של עמדות בריאות בתחום המדע והבריאות.

פלטפורמת תמר ממוקמת בלב רחובות, בפאתי הדרום של העיר, ליד חוף פלמחים, המייצג בריחה מבודדת מהקרבה – בתוך.