הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים בתל אביב

הצרת היקפים בתל אביב

חדשנות ישראלית מדהימה וסימן חזק לכלכלת ישראל כולה. בתל אביב יש הכי הרבה חברות סטארט-אפ לנפש בעולם, ויש מספר הולך וגדל שהופך לחברות גדולות יותר. אז ישראל יוצרת הרבה חברות סטארט-אפ בשלב מוקדם, אבל יש חברות שכבר מתרחבות. ישראל הפכה ל"אומת סטארט-אפ "הידועה באוכלוסייתה, ובכך הופכת לאומה בהיקף גדול יותר: יותר סטארט-אפים מכל מדינה אחרת, יותר ממחציתם בחיתוליהם.

בדרך כלל משתמשים בזה לטובת חברות רב לאומיות כמו גוגל ואפל

אך בכל הנוגע לאדטק, ישראל מבצעת צמיחה מקומית. ישראל עשתה צעדים גדולים בבסיסה כמובילה עולמית בטכנולוגיית מודעות, ואני בטוח שזה ימשיך להיות כך. נהדר שישראל מכונה גם "אומת סטארט-אפ", אבל עדיף להכיר אותה כ"אמת סטארט-אפ "מאשר כ"אומה בהיקף גדול יותר".

מזה שנים רבות ידוע כי הישראלים טובים בפיתוח טכנולוגיות הנמכרות לחברות רב לאומיות להרחבתן. חברות סטארט-אפ ישראליות, שרבות מהן שכרו עוזר מכירות בארה"ב שיעזור להן להשיק באופן מקומי, היו שוכרות אותו עבורן לפי המודל הישן.

אבל בראיון עם הון סיכון ישראלי למדתי שהם נוטים להיות עסוקים מדי בטכנולוגיית הליבה של המוצר בחדר הישיבות

קרנות הון סיכון ישראליות מנסות להשקיע סכום קטן יחסית כדי לעזור ליזמים להיות יעילים יותר בשלבים הראשונים, במקום להפעיל עליהם לחץ.

כמו חידושים רבים אחרים במשק

AI זוהה כאזור עם פוטנציאל צמיחה עצום, וכמוקד של חברות ישראליות "שעובדות בתחום זה. מספרן הקטן של סטארט-אפים בסיבוב הראשון מעיד על חוסר. הון המושקע בתחומים כמו בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML) ורובוטיקה (רובוטיקה).

האישורים מתואמים עם הממשלה בכדי להקל על הטמעת הטמעת טכנולוגיות אלה בישראל

הפיתוח למוקד טכנולוגי סייע גם לחברות בינלאומיות לזהות היכן לחפש שותפויות אסטרטגיות חיצוניות. מגזר ההיי-טק בישראל הוא גלובלי במיוחד, אך מבחינות מסוימות, אומר אהרון, העסק של ישראל הוא בינלאומי מאוד. בהתחשב בשוק המקומי הקטן, זהו יתרון גדול שמוביל יזמים ישראלים להסתכל על העסק דרך עדשה גדולה יותר ", הוא מסביר. אסף סופרסקי, מנכ"ל mything, אומר כי כישרון הצמרת יישאר ישראלי, בעוד שהמטה יישאר ישראלי ו"סטארט-אפים ישראלים – מוקסי אפים "מהווים את הרוב המכריע של הסטארט-אפים בענף הטכנולוגיה, מסטארט-אפים. לחברות גדולות.

עם צוות פיתוח בישראל, סמיד נוסע בין ניו יורק לתל אביב, שם הוא מחליף תובנות מדיונים שבועיים עם שותפים, צרכנים, משקיעים ושווקים.

תל אביב היא מיקום אידיאלי עבור מהנדסים לבנות ולתחזק מערכות גדולות. בשבוע שעבר התכנסו כ -300 מהנדסים מ -70 חברות לכנס מערכות השלישי בכנס השנה של סקאלה בתל אביב, ועידת התוכנה הפתוחה הגדולה בעולם.

שטייניץ היה אחד המשתתפים בכנס השלישי השנתי השלישי של תל אביב בתל אביב

המתקיים בכל יום שני וחמישי בתל אביב, ישראל. תוכנית הסטארט-אפ Boot Camp סן פרנסיסקו קיבלה את פני יותר מ -1,000 סטארט-אפים מרחבי העולם, כמו גם עסקים מקומיים, לתל אביב וישראל כדי לתמוך בכישרון הטוב ביותר באזור. הוועידה הדיגיטלית D LD תל איירס ממוקמת במתחם כנסים משופץ ומסוגנן בלב בירת ישראל, והיא כנס התוכנה הפתוחה הגדול ביותר מסוגו בישראל, עם למעלה מ -100 מציגים ממעל 70 חברות מארה"ב, אירופה ואסיה. . סטארט-אפים ומדרגות קנה מידה נערכים מדי שנה בתל אביב, בישראל, תוך התמקדות בישראל כבית הכנס הראשון של מערכות בהיקף המתקיים בימים שני עד חמישי בתל אביב, ישראל.

Nation Start-up Nation

EIT Hub ישראל התחברה עם 8200 אימפקט לחיבור סטארטאפים ישראלים עם חברות סטארט-אפ אירופאיות באמצעות תוכנית שלאחר האצה בשם Calling2Scale. בנוסף, התוכנית מספקת מערכת אקולוגית של שותפים ומנהלי חדשנות, ביניהם דייוויד ציגלר, ראש פיתוח עסקי ב- Start-Up Nation. בנוסף, התוכנית מתמקדת רבות בהזדמנויות חונכות, חונכות ונטוורקינג, וכן גישה לרשת חונכים וחונכות.

אמזון פתחה מרכז מחקר ופיתוח בישראל בשנת 2014 וכעת

היא שוכרת מהנדסים בארץ לפיתוח העוזרת הווירטואלית שלה Alexa. מטה החברה נמצא במאונטיין ויו, קליפורניה, אך יש לה משרדים בתל אביב, לונדון ובנגלור, הודו. באר שבע ישראל 2017, הצוות עובד עם EIT Hub ישראל כחלק מתוכנית האקסלרטור של החברה.

Enel פתחה את מרכז החדשנות הראשון שלה בתל אביב בשנת 2016 ומאז עבדה עם 35 חברות סטארט-אפ מקומיות

בסדר יורד, חמש המערכות האקולוגיות המובילות במחקר בשנת 2015 היו: ישראל, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, בנגלור ובנגלור. אך אם עמדותיהן של תל אביב וניו יורק תהפוכות, חמש המדינות המובילות יהיו זהות בשנת 2015.