הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים כמה זמן לוקח הטיפול

הצרת היקפים כמה זמן לוקח הטיפול

ניתוח ארתרוסקופי, הידוע גם בשם ארתרוסקופים, הוא הליך אורטופדי זעיר פולשני לאבחון וטיפול בבעיות במפרקים. שופכה פנימית של השופכה כוללת פתיחת קפדנות, המתבצעת באמצעות טלסקופ המונח בשופכה. הערוץ הפתוח של היקף מאפשר למכשירים אחרים לבצע ביופסיות ולהסיר פוליפים.

רופאים יכולים להשתמש בשטח

כדי לקחת דגימות רקמות ללימודים או לביופסיות. לאחר הביופסיה, הרקמה נבדקת על ידי מעבדה ומדווחת לרופא הדן בתוצאות ובאפשרויות הטיפול. אם יש לך ביופסיה, זה יכול לקחת עד שבועיים עד שהרופא שלך מקבל את התוצאה.

זמן ההחלמה תלוי בסוג הניתוח שאתה מבצע

אך זה יכול לקחת הרבה יותר זמן אם נדרש טיפול ספציפי. לאחר הניתוח תוכלו להישאר יום-יומיים בבית החולים ולקבל צנתר שתן במשך שבועיים-שלושה. מרבית פעולות הלב כרוכות בסיכון לבלות יום או יותר בטיפול נמרץ בבית החולים. השתלת לב, כמו התקף לב, יכולה להימשך רק 15 עד 30 דקות, בדרך כלל פחות משעתיים.

משתמשים בצינור suprapubic בחולים שעברו אצירת שתן לפני הניתוח. לאחר מכן הרופאים הכניסו צינור מואר דרך החתך כדי לבחון את החלל בוושט. לאחר מכן רופא מכניס צנתר פולי, או צנתר שתן, שנשאר במקומו עד שחתכי השופכה נרפאים.

אפשר לצלם תמונה מצוינת כדי לראות את מידת הגידול, אך ביופסיה אינה יכולה לספק תמונה מדויקת של גודלו, צורתו או אפילו נוכחותם של גידולים כלשהם.

רופאים יכולים לדבר על התוצאות מיד לאחר אנדוסקופיה

אך הבחירה הטובה ביותר תלויה בגיל, במין ובסוג הגידול, כמו גם בחומרת הגידול. לא נדיר שחולים מקבלים GERD ועוברים טיפול ב- EoE במקביל, כפי שלמדנו (ראה טבלה III). ישנם מספר סוגים שונים של פרוצדורות אנדוסקופיות לטיפול ב- GERD שיש לתאם עם האטיולוגיה הבסיסית. לחולים במחלה זו יש מגוון אפשרויות טיפול (למשל הקרנות, כימותרפיה, רדיותרפיה וכו '), אך אין פיתרון עצירה יחיד לכל החולים (טבלה II).

זה תלוי בסוג הטיפול שאתה מקבל, בחומרת הגידול, בגילך, מין וגיל המטופל וגורמים אחרים.

אם הכאב שלך לא משתפר תוך מספר ימים מהניתוח, שוחח עם הרופא מיד. הוא יגיד לך אם עליך להפסיק לנקוט בהליך ובמהירות ואם כן מתי.

אתה גם רוצה לדעת היכן אתה חושב שאוכל או נוזל יתקעו

כמה זמן התקשית לבלוע וכמה זמן יש לך צרבת. אתה גם רוצה לדעת היכן המזון והנוזלים שלך "תלויים" ואם בכלל, במשך יותר מכמה ימים או שבועות, מאיפה וממנו הם מגיעים, כמו גם את הגורם לכאבים ולתופעות כמו בחילות, הקאות , סחרחורת, שלשולים או כאבי בטן.

הטיפול עשוי לכלול גם טיפול ברונכוסקופי

אשר נעשה על ידי החדרת מצלמה זעירה לפה ולדרכי הנשימה. זה כולל שמירה על דרכי הנשימה פתוחות ולמידה מה לעשות כדי לבצע את ההליך כדי למנוע סיבוכים ולהעלות אותך בדרך להחלמה טובה. תרופות לב, כולל טיפול כפול טסיות דם, ולמידה איזה תרופות לב לקחת במהלך הליך זה, כמו גם מה לקחת לאחר ההליך, כדי למנוע סיבוכים או לצאת לדרך להחלמה טובה.

במידת האפשר

גידול קנה הנשימה מוסר כולו או חלקו, וזה הטיפול המועדף. אם הגידול גדול יותר ולא ניתן לנתח, ניתן להשתמש בטיפול פליאטיבי בכדי לסייע בהשבת הנשימה ובהאטת הגידול. הסרה כירורגית של כל הגידולים היא בדרך כלל הטיפול המועדף אם יש לך גידול סרטני, ממאיר, לא סרטני או שפיר המכסה פחות ממחצית מהמערכת שלך, אך במידת האפשר, ניתוח זה יכול להסיר את כל הגידולים.

טיפול בברכיותרפיה

צורה מקומית של רדיותרפיה, יכול לשמש לטיפול בחולים שאינם זכאים לרדיותרפיה חיצונית. בדרך כלל ניתן להשתמש בכימותרפיה בשילוב עם הקרנות לטיפול בגידולים קשקשיים או קנה הנשימה שלא ניתנים להסרה בניתוח. אפשרויות הטיפול כוללות אנדוסקופיה של כמוסה, המוצאת את מקור הדימום, או שילוב של שניהם, תלוי בסוג מקום הדימום וביכולתו של המטופל לטפל (למשל, בגידול צלחת).

LEEP

הוא הליך אשפוז המבוצע בבית חולים או במרכז כירורגי עם לינת לילה; קוניזציה היא הליך האשפוז המבוצע במרפאה. לאחר נטילת חומר ההרדמה, הרופא מכניס לרוב צינור ברונכוסקופ גמיש לאף, גרון וסימפונות. היקף הגמיש מוחדר בין נחיריות הפה ורופא בודק את הלוע דרך עינית היקף. בדרך כלל רופא משתמש בקטטר כדי להגדיל את הצנתר, אך אם הוא לא מורכב, הוא יכול להסיר את הצנתר במהלך ההליך.