הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים כמה טיפולים נדרשים

הצרת היקפים כמה טיפולים נדרשים

אפשרות טיפול ידועה ללא ניתוח בתחום השיניים היא צמצום או שורש. המכונה לעיתים ניקוי עמוק, הליך זה חיוני לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים. קנה מידה ותכנון שורשים, המכונה לפעמים "ניקוי עמוק", משמשים לטיפול בדלקת חניכיים ובמחלות חניכיים ולמניעת התקדמות מחלות חניכיים. ההליך, המכונה קנה המידה בשיניים, פועל על ידי שמירת בריאות השיניים ושמירה על בריאותן לתקופה ארוכה יותר. אם רופא השיניים מציע קנה המידה או שורש שיניים, כדאי לדעת מה זה אומר כדי שתוכלו להתכונן לקראת הצפוי.

תלוי בחומרת המחלה

ניתן לבצע קנה המידה ונקיטת שורשים בזמנים שונים בכדי להבטיח נוחות. בחר מדיניות קנה מידה (קנה מידה פשוט) עבור כל שלב קנה מידה או התראת CloudWatch שמפעילה את תהליך קנה המידה. אם אתה משתמש באופציה של קנה מידה דינמי, קיימת גם אפשרות קנה מידה עבור rootstock ואפשרויות קנה המידה.

קנה מידה כזה והקצעת שורשים יכולים להיעשות במגוון כלים דנטליים

כולל סקלר כוח, מכשיר חשמלי כגון מקדחה או אבנית ידנית. מכשירים חשמליים המכונים אזלים חשמליים (למשל אזמלים חשמליים) או מאזני שיניים חשמליים יכולים לעתים קרובות לשמש לצורך קנה המידה או תכנון שורשים. אם אתה משתמש בכוח Scalper ביד לאחר קנה המידה, אתה יכול גם להסיר משקעים שהוסרו ממבנה השורש של השן אך נשארים בכיס החניכיים. אם אתה עצבני, שאל את רופא השיניים אם ניתן לתכנן קנה מידה לביקור יחיד. הקצעת שורשים וקנה המידה היו באופן מסורתי נהלים פולשניים, אך ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה אפשרה לרופאי השיניים להשתמש בכלי אולטרסאונד להשלמתם. אחת השיטות הנפוצות ביותר לספק פיתרון מעכב למלח המדרוג היא לחיצה על מעכבים.

תדירות הפגישות המאוחרות יותר חשובה להשגת תוצאות קנה המידה הראשוני ותכנון השורש בשנה הראשונה מיד לאחר הטיפול

בפגישת מעקב, רופא השיניים שלך יעריך את ריפוי החניכיים שלך ויבדוק את צמצום כיסי החניכיים. אם אתה חוזר לביקור שני תוך חודש עד חודשיים ממועד פגישת השיניים הראשונה שלך לבדיקת החניכיים, מודד את עומק כיסי החניכיים ומוודא שפיך מחלים כראוי, רופא השיניים עשוי לתאם ביקור שני כדי להבטיח שכיס החניכיים מרפא כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר לברר אם אתה זקוק לקנה מידה ותכנון שורשים היא תמיד לשאול את רופא השיניים שלך. אם בפה שלך מופיעים סימנים של דלקת חניכיים כרונית, רופא השיניים עשוי להמליץ על קנה המידה בשיניים או הקצעת שורשים. לדוגמה, אם רופאי השיניים שלך ממליצים על קנה מידה, טיפול בתעלות שורש ותכנון מכיוון שיש לך כיסי סולקוס עמוקים מ -3 מ"מ, הם עשויים להמליץ גם על קנה מידה ו / או תכנון שורש, אך רק אם זהו ההליך הראשון עליו הם ממליצים. ולמי מכם הסובל ממחלת חניכיים, קנה המידה ותכנון שורש הם ככל הנראה ההליכים הראשוניים הנפוצים והמומלצים ביותר למחלות חניכיים.

קנה מידה ותכנון שורשים עשויים לדרוש הרדמה מקומית ועשויים לדרוש יותר מביקור אחד כדי להשלים, ועלולים לגרום לכאב, אי נוחות ואי נוחות.

אם אתה מודאג מכאבים או אי נוחות במהלך התהליך

שוחח עם רופא השיניים על דרכים לנטרול רגישות לאזור. רופא השיניים שלך עשוי לרשום טבליות או מי פה כדי למנוע זיהום ולסייע בריפוי. זה יכול גם לבצע תהליך הנקרא אפנון מארח, ובו מנוהלות תרופות נוספות לחניכיים כדי לתקן את ההשפעות השליליות של פריודונטיטיס לטווח ארוך ולהפחית את הסיכון לזיהום לאחר ההליך.

לאחר קנה המידה והקצעת השורשים, ניתן לתת אנטיביוטיקה ספציפית מקומית לדלקת החניכיים כדי להבטיח ריפוי נוסף של הרקמה הנגועה. בין אם אתה מקבל קנה המידה, הקצעת שורשים או שניהם תלוי במצב החניכיים שלך.

בהתאם לחומרת המחלה, יהיה עליך לקבוע פגישות אחת או יותר להליכים אלה. הטיפול יכול להתבצע בדרכים שונות, תלוי בחומרת דלקת החניכיים וסוג הטיפול.

לעתים קרובות ניתן להציב מעכב אבנית כחלק משלב ההשפלה, המאפשר טיפול במכשיר יחיד או התערבות. אסטרטגיית קנה מידה זו חשובה כדי להבטיח שתהליך קנה המידה יתאים כצפוי וכי הוא מייצג אמיתי של ייצור בקנה מידה גדול.

כמה ביקורות שיטתיות יצאו לטובת שימוש בהרחבת שיניים כראיה – על בסיס רפואת שיניים. מחקר שנערך בשנת 2012 הגיע למסקנה כי קנה המידה בשיניים יעיל יותר משיטות מסורתיות לטיפול במגוון מחלות שיניים, כולל עששת ואובדן שיניים.

מומלץ לשקול קנה המידה ותכנון שורשים (SRP) כטיפול הראשון לחולים עם דלקת חניכיים כרונית

במקרים חמורים יותר, רופא חניכיים יכול, למשל, לבצע הקצעת שורשים או לבצע חתכים בחניכיים על מנת להסיר פלאק מוקשה ולחדד פגמים בעצמות. קנה מידה של שורש ו / או שימוש בשתילת שורשים יכול להיחשב כטיפול ראשוני ", היא ממליצה.