הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים לעומת ניתוח קיצור קיבה

הצרת היקפים לעומת ניתוח קיצור קיבה

בעוד שניתוח מעקף קיבה בצורה כזו או אחרת קיים מעל 50 שנה, אנשים רבים עדיין לומדים על דרכים אחרות לרדת במשקל. כאשר משווים בין שני ההליכים, חשוב לציין כי רק כמה מחקרים ארוכי טווח נערכו להשוואת ההשפעות הבריאותיות של משקל סטנדרטי – אפשרויות לירידה במשקל הנחשבות אפשריות במקרה של מעקף קיבה. הבה נבחן מקרוב את תוחלת החיים של שניהם פעולות עוקף ואת ההבדלים ביניהם. אם אתה שוקל ניתוח מעקף קיבה להפחתת משקל, עליך לדעת דבר אחד: שיעור התמותה.

עבור מנתחים בריאטריים מוסמכים ומנוסים

ההבדל בתמותה בין ניתוח מעקפים בקיבה לבין משקל סטנדרטי – אפשרויות הרזיה צריכות להיות קטנות במיוחד – צריך להיות קטן במיוחד. כאשר משווים מעקף קיבה וצינור קיבה, רוב החולים ירצו לדעת על הירידה במשקל הצפויה. למרות ששניהם יעזרו לכם לרדת במשקל, יש לקחת בחשבון כמה הבדלים. שיעור הסיבוכים נמוך יותר הן במעקף gastroRIC והן בניתוח שרוול קיבה עם ניתוח לפרוסקופי, במיוחד בהשוואה לניתוחים פתוחים.

שקול זאת בכדי לברר איזה סוג של ניתוח הרזיה הכי מתאים לך, והשתמש במחשבון זה כדי לגלות כמה אתה שוקל. כאן תמצא רשימה של סוגים שונים של ניתוחי מעקף קיבה וניתוחים לפרוסקופיים וכן את הסיכון לסיבוכים.

הבנה ממה כל פעולה מורכבת וממה ניתן לשקול יכולה לעזור לך להבין את ההבדל בין ניתוח שרוול בריאטרי לניתוח מעקף קיבה

בעזרת הייעוץ והידע של הרופא שלך, האם אתה יכול להחליט איזה מהם מתאים לך? מדריך זה ישווה בין פעולות קיצור קיבה, קיבה וקיבה כדי ללמוד עוד על כל אחת ואחד ולקבל החלטה מושכלת. מרבית המנתחים מקדישים זמן לסקור את ההיסטוריה הרפואית שלך, את התיקים הרפואיים ומידע רפואי אחר אודותיך כדי להתאים את המלצותיהם לצרכים שלך. כשתהיה מוכן, פנה לצוות הרפואי המנוסה של WeightWise כדי לשאול שאלות ולראות אם שרוול קיבה או ניתוח מעקף קיבה מתאימים לך. בין אם שרוול הקיבה ועקיפת הקיבה טובים יותר עבורי ובין אם לא זו החלטה שעליכם לקבל עבור עצמכם ועבור הרופא האמין שלכם.

צוות הבריאות שלך חייב להחליט האם וכמה זמן ניתוח מעקף קיבה הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך.

מעקף קיבה מסובך יותר מניתוח שרוול קיבה ולעיתים יכול לשחק גורם בהחלמה

שהוא רעד, אך הסיכון הכללי לסיבוכים נמוך יותר הן בשרוול הקיבה והן במעקף הקיבה. אם לא הצלחת לרדת במשקל באמצעות שינויים באורח החיים, אז ניתוח מעקף קיבה עשוי להתאים לך. יתכן שלא תרד כל כך הרבה במשקל לאחר ניתוח שרוול הקיבה ותוכל להשמין בחזרה אם תיישם שינוי באורח החיים הבריא.

ישנם מספר דברים שאתה צריך לקחת בחשבון כאשר אתה מחליט איזה מהם עדיף לך

מעקף קיבה או צינור קיבה. ישנם סוגים רבים ושונים של ניתוחי שרוול קיבה, אך ישנם כמה הבדלים נפוצים ביניהם, כגון גודל הקיבה וסוג הניתוח. שרוולים, דרכי העיכול ועקיפת קיבה הם הניתוחים הבריאטריים הנפוצים ביותר המסייעים לך לרדת במשקל על ידי הקטנת גודל הבטן על ידי הסרת או קשירת חלק ממנה. ניתוח רירית הקיבה מתבצע כדי להבטיח שקיבלת את ההחלטות הנכונות ליעדי הרזיה שלך ולשינויים באורח החיים שלך, כמו גם להתאוששות.

פעולות מעקף קיבה יכולות להתבצע גם בלפרוסקופיה

אך הן מורכבות יותר ונמשכות זמן רב יותר, כ- 2-3 שעות בהשוואה לזמן הניתוח של כ- 40-70 דקות עבור פעולות מעקף קיבה. זמן הניתוח לרירית קיבה הוא בין 40 ל -70 שעות, בעוד שניתוח מעקף קיבה לוקח בערך 2-3 שעות.

מעקף קיבה יעיל מעט יותר מצינורות קיבה

אך קיים סיכון לסיבוכים. כאמור בתחילת מאמר זה, ירידה במשקל גדולה יותר והמעטפה מעט יותר בטוחה ממעקף קיבה. אולם לאחר שלוש שנים, ההפסדים מניתוח שרוול RIC בקיבה מתחילים לפצות על ההפסדים מניתוח מעקפים במערכת העיכול. ד"ר אמיניאן אמר: "בחודשים הראשונים שלאחר הניתוח וגם אחרי שלוש עד ארבע שנים, ישנם סיכונים וסיבוכים.

ניתוח רירית קיבה ועקיפת קיבה מפחיתים את הקיבה מגודלה הרגיל לכיס קטן

אחד מהדברים שהופכים את רירית הקיבה ליעילה יותר מניתוח מעקף של מערכת העיכול היא שהיא אינה מעצבת את המעי מחדש – כפי שעושה מעקף גסטרו-וושט, אך היא מצמצמת אותו לגודלו הרגיל.

אם תבחר בסוג זה של ניתוח

תהיה לך בטן קטנה יותר, בין אם עברת ניתוח רירית קיבה או ניתוח מעקף קיבה-ושט (או שניהם), ואתה יכול להתנהג עם קיבה קטנה. בסופו של דבר, הן ניתוח מעקף קיבה והן שרוול קיבה הם חיוניים – נהלים משתנים עם תוצאות מתמשכות.