הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים מאיזה גיל אפשר להתחיל

הצרת היקפים מאיזה גיל אפשר להתחיל

טיפול בסרטן הוא נושא די רחב, ולכן כדאי לשקול לפחות לצמצם את מוקד החקירה שלך בשלב מוקדם של תהליך הכתיבה. בתכנון היקף, קביעת ההיקף עוזרת לך לצמצם את העבודה הנכונה שיש לבצע. אם ברצונך להתחיל את תהליך הכתיבה שלך על ידי בחינת בעיות המחקר הנחקרות, עליך להגביל את היקףך. נסה לסלק בעיות הגורמות לפוטנציאל רב יותר, כך שתוכל לצמצם את היקף הבעיות הפוטנציאליות. לאחר שתמצא משהו שתופס את תשומת ליבך, השלב הבא הוא לשמור על הנושא במסגרת הניתנת לניהול. אם נתחיל במגוון רחב, התמקדות בצמצום הנושא תעזור לך להתמודד עם הנושאים בעבודה שהוקצתה ובזמן שנותר לך לעבוד עליה. אנו יכולים להיות ספציפיים עוד יותר על ידי הגבלת ההיקף לנושא יחיד, כגון מערכת חוקים לסוג מסוים של תוכנה או דרך מסוימת לפתח אותה.

אתה גם רוצה לדעת היכן אתה חושב שאוכל או נוזל יתקעו

כמה זמן יש לך צרבת או קושי בבליעה וכמה זמן היית. אם יש לך ביופסיה, ייתכן שייקח עד שבועיים עד שהרופא שלך קיבל את התוצאות, אך יתכן שהוא יוכל להסביר לך את התוצאות מיד לאחר האנדוסקופיה. זה יכול לקחת קצת יותר זמן להתחיל מאשר אם השתמשת ברובה-רובה כל החיים.

בפרט, עליך לחפש סימנים ותסמינים של סרטן המעי הגס, סרטן המעי הגס, קולונוסקופיה וקולוסטומיה.

אם נראה שילדך סובל מסרטן גרון

הרופא שלך עשוי להזמין בדיקה בהיקף תצפית דק ומואר, הנקראת פלואורוסקופיה נשימתית. אם יש לך בעיות בליעה משמעותיות או שאיפה, תוכל לבצע בדיקה נוספת הנקראת Functional Endoscopic Assessment of Swallowing (FEES). ניתן לבצע בדיקה זו עם בליעת בריום שונה או עם ספקטרום גמיש שמביט בצוואר.

שינויים ברקמת רירית הוושט יכולים להוביל להיצרות או להיצרות

זה יכול להיות המקרה אם הוושט נדלק שוב ושוב או אם עברת צלקת או מצבים אחרים שנגרמו על ידי ניתוח בטן קודם. ישנן מספר אפשרויות טיפול בהיצרות של השופכה, תלוי במה שקרה, כמה החסימה היא וכמה רקמת הצלקת יש לך.

אם GERD

הוא בעיה, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות לריפלוקס כדי לשלוט בייצור חומצת הקיבה. ניתן להמליץ על בדיקת עכבה כדי לבדוק את מידת החזרת הקיבה והוושט, וייתכן שנקבעו תרופות דרך הפה. אם יש לך דיספגיה הקשורה ל- GERD, צרבת או סרטן הוושט, תרופות מרשם עשויות לסייע במניעת כניסת חומצות קיבה לוושט. כמו כן, אמור לרופא אם יש צורך באנטיביוטיקה אם יש צורך בכך, כמו גם כל תסמינים אחרים של GER D, כגון בחילות והקאות. אם יש לך משהו שחוסם את הוושט שלך, כגון גידול או דיברטיקולה, ייתכן שיהיה עליך להסיר אותו. אם הצינור שלך חסום או מלא בנוזל שנקרא Hydrosalpinx, מומלץ להסיר את הצינור ולהפריד אותו מהרחם שלך לפני טיפול פוריות. במקרים מסוימים, אם משהו חוסם את הוושט (למשל משהו בכבד, סרטן כבד, סרטן הלבלב או סרטן הריאות), יהיה עליך להסיר אותו.

במהלך ההליך, הרופא משתמש בצינור מואר עם עדשה ועינית על האנדוסקופ. הרופא יסתכל על המסך ויביט מבעד לעינית ויביט במסך תוך כדי הנעת אנדוסקופים לאט.

במקרים מסוימים ניתן להשתמש במסגרת ארוכה ודקה להסרת חפצים הנעוצים בוושט. טווחים ארוכים יותר, הנקראים אנטרוסקופים, משמשים במקרים שבהם מקורות הדימום נחשבים במעי הדק התחתון.

במקרים מסוימים ניתן להשתמש במסגרת ארוכה ודקה להסרת פריטים הנעוצים בוושט, כגון מברשת שיניים, משחת שיניים או אפילו פיסת נייר.

רופאים בוחנים את העור של מערכת העיכול העליונה על ידי העברת טלסקופ דרך הקיבה

אך על הטלסקופ לעבור תחילה מתחת למעי הגס ולאחר מכן לתוך פי הטבעת, ומאפשר בחינה של חלקים עמוקים יותר של המעי הדק לפני שהוא מגיע לתוך הפה. היקף גמיש מוחדר בין האף לפה והרופא בוחן את הלוע בעזרת עינית סקופ. הרופא מחזיק את מכשיר הפיברגלס הקטן והגמיש בגרון כדי לראות את הסנונית ומעביר אותו במעלה האף.

מכשיר דק וגמיש הנקרא היקף ממוקם בין הפה והגרון בכדי להביט בוושט ואולי בקיבה ובמעי העליון. בדיקה זו משמשת למדידת גודל וצורת הגרון, כמו גם כמות הדם בגרון ומספר בלוטות הלימפה.