הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים מחירים ועלויות

הצרת היקפים מחירים ועלויות

עליית מחירי העץ פגעה קשות בתעשיית הבנייה בארה"ב, אשר ראתה עליית מכירות, עליית מחירים ומלאים נדירים יותר ויותר. ירידת ערך במחירי הסחורות מעלה את עלויות הציוד העיקריות, והתאוששות המחירים עלולה להשפיע על יכולתה של שרשרת האספקה לנהל מחדש משא ומתן במחירים נמוכים. ירידה במחירי חומרי הגלם מציעים לרשתות האספקה אפשרות להעריך מחדש את המחירים המוסכמים על פי חוזים ולנהל משא ומתן עם הנחות מבוססות שוק.

ככל שהתעשייה תבשיל והמחירים יורדים

חברות שיכולות לייצר בזול יותר יישארו רווחיות גם עם ירידת מחירים. עם זאת, אם תעשיות ותיקות נלחמות, עלויותיהם הנוספות צריכות להיכלל בתוכנית המחירים ואמורות להיות מגבלה נמוכה יותר בתחרות המחירים הנובעת מכך. מכיוון שהתפתחויות חדשות מציעות הפחתה בעלויות התשומות, על היצרנים להציג אותם בכדי לשמור על מחירים נמוכים, כדי לעזור לחקלאים להישאר תחרותיים.

עלויות מספקות הנחיות שימושיות ואמורות למלא תפקיד בתמחור מוצרים חדשים, בניגוד לתמחור עלויות מסורתי. תפקיד העלויות הוא לקבוע קומת מחירים שהיא גם מחירו של המועמד עבורו נבחרת השקעת מוצר חדשה שממקסמת את תשואתה.

בסיס צר הוא מצב שוק בו ההבדל בין מחיר השוק לעלות בפועל של השקעה חדשה הוא קטן יחסית. סוחר קנינים יכול לנצל את התנאים הללו בכדי להשיג רווחי ארביטראז 'על ידי קניית שווקים במחירים נמוכים ומכירת שווקים במחירים גבוהים.

מודל העלות הדינמי צריך להשתמש במנהלי עלויות בסיסיים

כדי לעקוב ולחזות מחירי שוק לאורך זמן ומספק תובנה עמוקה לחיסכון פוטנציאלי בקטגוריות. יצירת שווקים המחולקים למגזרים השונים ברגישות המחירים ובתחרותיות, בעוד שהם גובים מחירים גבוהים יותר עבור חסרי הרגישות, יכולים לספק תחזית מדויקת ומדויקת הרבה יותר לעלות השקעה חדשה. חיוני, במידת האפשר, לחזות בשטח בכל עת, לא רק בטווח הקצר, אלא גם בטווח הארוך.

לדוגמא

אנו מסתכלים על מחירים מנקודת מבטו של הלקוח, אך תפקידם של קונים ועלויות פוטנציאליים הוא לחזות את תגובתם למחירים חלופיים כדי לקבוע מה המוצר עושה עם העלות לקונה. השלב השני הוא קביעת טווח מחירים שהופך מוצר אטרקטיבי מבחינה כלכלית לקונים. בחינת האפשרות להתרחבות השוק באמצעות חדירה ותמחור מוקדם דורשת מחקר, חיזוי ואומץ.

על מנת להשיג חיסכון בעלויות מבוססות שוק

אנו ממליצים למפעילים לזהות אילו ממוצריהם חשופים ביותר לחומרי גלם במחירים מנופחים. כתוצאה מכך, האינפלציה המתמשכת תקשה על מכירת מוצרים חדשים במחירים נמוכים ממחיר השוק הנוכחי. מדדי האינפלציה כוללים שיפורי איכות בהוזלות מחירים, כך שערך רב יותר באותו מחיר שווה להפחתת מחירים.

התחל בחקירת החלפת מחירים שמטרתה יכולה להיות לנחש את הקרקע למחירי התגמול

עלויות הטווח הקצר של המתחרים שלך – יש לנחש את העלויות הנוספות לטווח הקצר, ואת העלויות לטווח הקצר של המתחרים שלך – אין צורך להעלות את העלויות לטווח הקצר.

בדקנו את הביקוש למיץ תפוזים זר על ידי שימוש בו בשלושה מחירים שונים

החל ממחיר פירות טריים והתוצאות הראו גמישות מחירים נמוכה יחסית. אחת הדוגמאות לתמחור הרחבת השוק היא שלבקת חוגרת אסבסט, שנמכרו רק במידה מוגבלת עקב מחירים גבוהים בשוק הדיור. כשהבינו שהחלק המאוחר יותר של הפרמיה לא ישתלם, התאימו המבטחים את מחיריהם בהתאם. אסטרטגיית התמחור של דחיסת מחירים, שנדרשה לשני עשורים להשיג עבור דגם T, אוחדה למספר חודשים למעגל משולב. ההחלטה האסטרטגית לחשוף מוצר חדש היא החלטה שבה מחיר התחלתי גבוה סופג ביקוש ומחיר נמוך משמש גורם פעיל לחדירה לשוק. לאור אלסטיות לא ידועה של ביקוש, מחירים ראשוניים גבוהים יותר משמשים סירוב בשלב זה של חיפושים. ג'ואל דין מתווה מספר החלטות שניתן לקבל בשלבים הראשונים של פיתוח המוצר, כמו פיתוח עיצוב, ייצור ושיווק.

הקלה על כניסה לשוק נפגעת גם מהתחזית הלא אטרקטיבית

שעשויה להאט את תהליך התחרות. דינמיקה זו יכולה להוביל לספירלת מחירים כביכול, בה ההרשמות מגיבות לתכניות רשת ולשווקים רחבים יותר, כך שלא ניתן להשיג תמחור תחרותי בטווח הקצר.

לכן קשה במיוחד לומר כמה יעלה להוזיל מוצר חדש בכמויות שונות מאשר ישן

מכיוון שהשוק מוגבל מכך שהוא יתייקר. הביקוש צריך להיות פחות אלסטי בשלבים הראשונים מאשר כאשר המוצר גדל. מכירת מוצרים חקלאיים, במיוחד לאחר הקציר, תטה להוריד את מחירי המזומנים ולהשפיע מעט על המחירים העתידיים. לעומת זאת, מכירת נפט קל, לרוב במהלך נטיעות באביב, יכולה להוביל לעליית מחירים קלה בחודשי השנה הראשונים, אך תטה לחזק את מחיר המזומן ולהשפיע מעט על המחיר העתידי. בעוד שהביקוש "בלתי מוסבר" יותר מבחינת המחירים בשלב מוקדם מאשר בשלב מאוחר יותר, כמו למשל כאשר מוצרים גדלים לחלוטין, הביקוש יכול גם להיות מניע מחירים עיקרי בשלבים מאוחרים יותר של הייצור.