הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים ממה צריך להיזהר

הצרת היקפים ממה צריך להיזהר

לדעת מאיפה להתחיל ומה רוצים יכול להיות מכריע, אבל לדעת מאיפה להתחיל יכול להיות גם מועיל. אם לעיתים קרובות יש לך רעיונות סותרים כיצד לחקור בעיית מחקר, הנושא עשוי להיות רחב מכדי להתמודד איתו, גם אם הוא קשור רק מרחוק, והוא עלול להגיע לנקודת בלבול או בלבול עצמו. אך לעיתים, כאשר אתה מתמודד עם רעיון סותר לעתים קרובות האם יש לך הבנה טובה כיצד נחקרות בעיות המחקר שלך, או כיצד הן קשורות זו לזו או אפילו לאינטרסים האישיים שלך, זה עשוי להגיע רחוק מדי ל להיות ניתנים לניהול. ולפעמים הנושאים אפילו רחבים מדי, כאשר נמצא כי לרוב יש רעיון מבלבל או סותר איפה או אם מעוניינים, כיצד או אם הם גורמים לבעיות.

בהינתן נושא כללי ללימוד

בהתחשב במספר הנושאים שיש ללמוד, ובהתחשב בכך שאתה צריך לחשוב על נושא ספציפי ללימודים שלך, עליך לוודא שהיקף בעיות המחקר העומדות בבסיס המחקר שלך אינו גדול מדי. אמנם כדאי להתמודד עם אתגרים עיצוביים, אך חשוב גם לוודא שההיקף תואם את יעדי האישיות שלך. יתכן שאתה צובר היקף, אך ככל שהנתונים רדודים יותר, כך יש פחות השפעה ותועלת לאישיותך בקבלת החלטות ממוקדת. כשתתמודד עם אתגר העיצוב, תרוויח מהאישיות יותר ממה שהיית עושה אחרת.

צמצום התיק יכול לאפשר לחברה שלך לקצץ בעלויות

להפחית פעולה איטית ועדיין לשמור על עיקר הרווחים. קבוצות יעד הן דרך נהדרת לחברות לצאת מהאופנה או לקבל רעיונות גרועים, אך הן מהוות סיכונים חמורים לארגון שלך. מבחינת כדאיות, חשוב לא לשאול שאלות המובילות לכמויות בלתי נשלטות של מידע. שאלות הנוגעות להיקף הסקירה נדונות בסעיפים 2, 3 ו- 1, אך לפני כן עבודת הסקירה תסייע למחברים להגדיר גבולות סבירים לבדיקתם. יש לשאול שאלות בדקות שלפני השקת סקירה מלאה, אך הן לא אמורות למנוע מחקר בנושאים בלתי צפויים. תוכלו לדעת האם ניתן לנהל בעיה על ידי עיון בספרות על בעיות ספציפיות יותר והערכת האם ישנם כבר מחקרים מקדימים בנושא צר יותר לפני שעוברים לבדיקה רחבה יותר של מגוון רחב יותר של פתרונות פוטנציאליים לאותה בעיה. תוכלו לדעת אם הבעיה ניתנת לניהול על ידי עיון בספרות על בעיות ספציפיות יותר והערכת האם נערכו מחקרים בנושאים צרים יותר והאם היא מסוגלת להתקדם למגוון רחב יותר של פתרונות אפשריים למגוון רחב יותר של בעיות שונות. למרות שאנו מקבלים הבנה מקיפה יותר של הראיות, יש להיזהר מכמה נזילות ועידון של שאלות, אך חשוב להישמר מפני דעות קדומות בעת שינוי שאלות.

אם תצטרך להתייחס לשני הצדדים של נושא שנוי במחלוקת

כנראה שתצטרך למצוא נושא שאינו שנוי במחלוקת להמשיך. שוחח עם המורה שלך אם כן, והקפד לבדוק בכמה מקורות אתה משתמש. הגבלת תהליך המחקר למקורות הרלוונטיים ביותר הופכת אותו לפחות מרתיע.

חשוב שמחברים יפתחו בקפידה את היקף הביקורות שלהם

מכיוון שבמקום בו סקירה תורמת לידע הקיים ולאופן השימוש בו, קיים סיכון לחוסר קוהרנטיות רעיונית. כמה ביקורות חדשות ימלאו את פערי הידע האמיתי, אך מחברי הביקורות צריכים להיות מודעים לביקורות קוהרנטיות או חופפות. אם המיקוד רחב מדי, קשה למצוא מקור שתומך במה שאתה מנסה לומר. בספריה שלי בחנתי קטעים שלמים של ספרים שיכולים לשמש התייחסות לנושא, אך לעתים קרובות הם רחבים מדי בהיקפם.

אם זימון נאשם מחפש כעת רק רשומות שהנאשם זכאי ללא ספק

זה אמור להספיק כדי להגן על פרטיות הלקוח. מכיוון שדפוס ההודעות מסוג זה עשוי להשתנות ממקרה למקרה, יש ליידע את המבקש תמיד באופן מלא לגבי מציאת המסגרת ויש לתת לו את האפשרות, למשל, לערער או לדחות אותה. אם צד אחד כל כך רחב שהסוכנות נאלצת לעשות זאת תמורת עלותה, יש סיבה טובה לבחון זאת.

אולם מה שאני רוצה לעשות

הוא לא להתמקד כיצד לצמצם או להגדיר מחדש את ההיקף, אלא לשאול שאלות נוספות ולחזור אחורה מכל אחד מהם. הצעד הראשון בהפחתת המיקוד הוא ללמוד עוד על הבעיות עצמן, שזוהו בהערכת הצרכים של הקהילה. לאחר שמצאתם משהו שימשוך את תשומת ליבכם, השלב הבא הוא להפחית את הנושא למסגרת הניתנת לניהול. לכן, דחף למחקר, חקור את הנושא וככל שתוכל לפתוח אותו יותר כך תנסה להשיג רשימת רעיונות טובה ויסודית.