הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים שאיבת שומן ללא ניתוח

הצרת היקפים שאיבת שומן ללא ניתוח

מקובל מאוד לשקול שאיבת שומן כחלופה להליכי הרזיה, אך הבנת האפשרויות עלולה לבלבל. בבואכם לבחור את השילוב הנכון בין תזונה, פעילות גופנית, אורח חיים ואורח חיים לגופכם, עליכם לצמצם את מה שתרצו להשיג בבחירת השיטה היעילה והמשתלמת ביותר לאובדן שומן. למרות שאף שיטה לא יכולה להשיג הפחתת שומן קבועה, שאיבת שומן היא השיטה היעילה ביותר להסרת שומן רב יותר מאזורי גוף. זה יכול גם להיות זול יותר – יעיל יותר ופחות פולשני מאשר הליכים אחרים להפחתת שומן. לעומת זאת, לעומת זאת, שאיבת שומן בלייזר של BeautiFill ™ בהחלט יכולה להשיג הן אובדן שומן והן יעדי דוגמנות בהליך אחד. אם ברצונכם להפחית את השומן בירכיים אך אינכם מעוניינים לעבור ניתוח, תוכלו להשיג ירכיים רזות ומפוסלות בכך שתוכלו להעלים שומן בניתוח יחיד ונוח.

התייעץ עם מומחה בכירורגיה פלסטית לפני שאתה שוקל שיטה לא ניתוחית לאיבוד שומן. המנתח שלך יעריך אותך כמועמד לאובדן שומן כירורגי אצל אנשים שאינם חברים ויבאר אם אתה יכול לבצע זאת או לא.

אם ברצונך להסיר שומן מגופך

אל תשכח את שאיבת השומן הלא ניתוחית שאנו מסבירים בבלוג זה. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לשאיבת שפתיים לגברים ונשים בארה"ב. סוגים מסוימים של שאיבת שומן כירורגית כוללים פעולות ליפו בלייזר, ניתוחי גוף כדי לנטרל את ההשפעות של לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, סוכרת והשמנת יתר, וצורות אחרות של ירידה בשומן. .

שקל את היתרונות והחסרונות של כל סוג של ליפו

כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת לפני שתמשיך עם שאיבת שומן. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לקבוע את האפשרות הנכונה להפחתת שומן עבורכם היא להתייעץ עם לוח – מנתח פלסטי מוסמך המציע גם שאיבת שומן וגם פיסול קר. אנו מקווים שמידע זה עזר לך ואנו מקווים שהוא עזר לך בהחלטה שלך.

שאיבת שומן ללא ניתוח אינה פתרון מהיר ועל אלה המבקשים תוצאות מיידיות לשקול פרוצדורות חלופיות המספקות תוצאה מיידית יותר.

אחד הדברים שיש לזכור לגבי ליפו שאינו כירורגי

הוא שאובדן השומן בפועל מתרחש במהלך הטיפול, מה שאומר שזה יכול לקחת שבועות או חודשים לראות את התוצאות של שאיבת שומן, ואפילו זמן רב יותר השינוי שיתרחש. זה יכול להיות מתסכל להפליא, מכיוון שאם משקיעים עבודה רבה בהפחתת משקל ובשיפור הצורה בעזרת שאיבת שפתיים שאינה כירורגית, תוכלו לגרום לגופכם להראות טוב יותר. חשוב גם להזכיר שבעוד 3 שבועות תתחיל להציג תוצאות ותמשיך להשתפר עד 6 חודשים, אך לא תראה זאת עד שראית זאת.

לבסוף

עליכם לזכור כי ניתוח ליפו הוא רק חלק מתהליך שאיבת השומן, ולא כל הטיפול. אם אתה רוצה לרדת במשקל רב אך לא במהירות, או לעצב מחדש את גופך עם מעט סטגנציה ופחות כסף, טיפול ליפו כירורגי חלופי זה הוא אופציה מעניינת עם יתרונות אמיתיים. ישנן אפשרויות רבות אחרות שיכולות לעזור לך להשיג את המראה הרצוי, וליפו שאינו ניתוחי מובטח לספק את התוצאות הרצויות. הוא מציע אלטרנטיבה לשומן שאינו תואם לאורח חיים בריא, ואלטרנטיבה הרבה יותר יעילה ומשתלמת מאשר ניתוח.

עשו ליפו כך שתוכלו סוף סוף להיפטר מהרבה שומן בגופכם, כמו גם מהמשקל העודף, ולעצב אותו לשלמות.

CoolSculpting היא אפשרות למי שרוצה לאבד כתמי שומן עיקשים ללא ניתוח. זוהי סוג של שאיבת שומן המבוצעת על ידי פסל מקצועי בעל מומחיות גבוהה בתחום הרכב הגוף וצורתו.

הליך זה

הוא ההפך הגמור מ שאיבת שומן בלייזר, מכיוון שהוא אינו נפטר מתאי שומן על ידי התכה, אלא על ידי הקפאה ושומן. Vaser Lipo משתמש בטכנולוגיית אולטרסאונד כדי לתקוף את תא השומן באופן שניתן להסירו על ידי המנתח ללא ניתוח פולשני ומבלי לפגוע בעור. הסרת שומן מבוססת אולטרסאונד פחות אגרסיבית מיניקת שפתיים מכיוון שהיא אינה מצריכה שאיבת שפתיים כירורגית והרופא יכול להזיז את הצינורית בעדינות ובקלות מתחת לעור כדי להסיר שומן.

CoolSculpting אינו מסיר פיזית שומן כמו שאיבת שומן

ולכן נוטה לקחת זמן רב יותר עד שהתוצאות נראות לעין. בעוד שאיבת שפתיים היא טיפול מתאר גוף אגרסיבי יותר, ייתכן שתראה את התוצאות בתוך שבועות ואף חודשים מההליך, ולא חודשים או שנים. למרבה המזל, למנתחים פלסטיים יש מגוון חלופות שאינן כירורגיות, כאשר שתי הפופולריות שבהן הן שאיבת שומן – הקפאה ושאיבת שומן. כאן בקליניקה הפרטית אנו מציעים טיפולים אחרים מינימום פולשניים עם תוצאות נהדרות, כולל Vaser Liposuctions, 4D Lipo ו- MicroLipo. במשרדנו כנראה יש לך גישה למגוון רחב של טיפולי יניקת שומן, כמו שפתון, אך בקליניקה הפרטית עומדות בפניך אפשרויות רבות אחרות. מרפאות פרטיות מציעות מגוון סוגים שונים של טיפולי LipOSuction.