הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

השתלת שיניים כמה עולה?

השתלות שיניים חיוך

השתלת שיניים כמה עולה?

במצבים אלה עלינו לחפש אפשרות השתלות שיניים מחירים העונות על צרכיך. העלות הממוצעת של השתלת שיניים בודדת עשויה להשתנות במידה רבה, אך הצוות שלנו ב- Lovett Dental במיזורי סיטי מוודא שזה יהיה משתלם ככל האפשר.

ישנם מספר גורמים התורמים לעלות השתלים

כולל מיקום גיאוגרפי של רופאי שיניים, מבנה שכר טרחה ותקורה. לדוגמא, עלות השתלת שיניים בודדת עשויה להתפרסם כנמוכה ממה שהיא בפועל. השתלת חומרים נחותים או התאמת הכתר עלולים להוביל לשגיאות יקרות.

עלויות המעבדה לכתר תלויות במעבדה בה עובד רופא השיניים שלך

כל התהליך של ניתוח השתלה יכול להימשך כמה צעדים החל מכמה חודשים ועד שנה. לאחר ההליך הזמני תידרש הליכי הכנה נוספים כגון עקירת שיניים, הרמת סינוס והשתלת עצם והעלות הכוללת של השתלות שיניים תעלה.

אם תתחיל לחקור את מחיר השתלות שיניים

תגלה שעלות שתל בודד יכולה לנוע בין 1,500 ל -6,000 דולר. העלויות שלך משתנות גם בהתאם לסוג השתל שאתה צריך וכמה שנחוצים. הביטוח שלך עשוי לכסות חלק מהעלויות הללו, אך זה ישתנה בהתאם לתוכנית השיניים שלך.

לשם השוואה, שתל אחד להשתלות שיניים מרובות יכול לעלות בין $ 1,500 ליותר מ- $ 50,000. חולים תוהים לעיתים קרובות אם מחיר השתלות שיניים הוא ריאלי או שמא רופאי שיניים מנסים לנצל אותם.

לחולים העוברים ניתוח השתלה, מומלץ לדאוג להשקעה. בממוצע, הצמדת שתל בודדת דורשת הליכים כירורגיים נוספים שעשויים לעלות בין 1,600 $ ל -3,000 $.

העלות הכוללת של שתל יחיד יכולה לנוע בין 2,800 $ ל -6,000 $

כמדריך, העלות של תושבת שתל או כתר יכולה לנוע בין 3,000 $ ל -5,000 $. העלויות המקדימות של השתלות שיניים נוטות להיות גבוהות יותר מטיפולים דומים כמו גשרים וכתרים, אך אורך החיים של שתלים אלה נמוך יותר.

השתלות שיניים חיוך

העלות הממוצעת של השתלת שיניים כוללת שתלים (שיניים מלאכותיות

שורשים, תומכים, תומכים, כתרים לאחר שיניים ושיני שקר). הטווח הממוצע להשתלת שיניים בודדת הוא בין $ 1,000 ל -4,000 $, תלוי היכן אתה גר ודרישות הפה שלך. הממוצע הארצי בארה"ב הוא 34,000 $ עבור סט שתלים מלא.

במאמר זה נעמיק במספר גורמים נפוצים התורמים לעלות הליך השתלת שיניים שלם

הצוות שלנו יודיע לכם כי עלות השתלות שיניים משתנה לכל נפש בהתאם לצרכים שלכם. הטווח הממוצע להשתלת שיניים בודדת יכול לנוע בין $ 1,500 ל- $ 6,500, תלוי במיקום שלך ובצרכים שלך דרך הפה.

השתלות שיניים הפכו לסטנדרט מומלץ בטיפול באובדן שיניים

אך קיימת אי הבנה רבה ביחס לכמות השתלות שיניים ובאיזה מחיר ניתן לצפות. על פי האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים להשתלות, ליותר מ -3 מיליון אנשים בארצות הברית יש השתלות שיניים ו -500,000 נוספים מקבלים אותם מדי שנה. שתלים תומכים בשיניים תותבות בפה מלא, והן יכולות להתחיל ב -13,500 דולר, עם תשלומים חודשיים של עד 350 דולר. השתלות שיניים בעלות גוף מלא דומות לתותבות, אך עולות הרבה פחות בקשר להליך. הם יציבים יותר ואינם משתמשים בדבק כמו תותבות קונבנציונליות. ישנם רופאי שיניים הממליצים על חולים שחסרים להם שיניים במספר מקרים. עלות השתלות בפה מלא ושיניים תותבות היברידיות עשויה להיות אוסרת, אך אם לא אכפת לך שיש תותבות הניתנות להסרה לשימור טוב יותר, תותבת נתמכת השתלות שיניים בחיפה עשויה להיות בחירה טובה עבורך. עלויות תותבות מסוג זה בעזרת שתלים יכולות לנוע בין 7,000 ל -90,000 דולר. העמלות הגבוהות יותר נובעות מהעובדה שיש לשלב את תשתית המתכת בתותבת כדי להוסיף חוזק.

העלויות שלך תלויות היכן ממוקמת הכתר שלך, באילו חומרים משתמשים ובכמה יש צורך. זה כולל את התמיכה, עקרון הכתר ואת הסכום הממוצע מכיסך. העלויות יכולות להיות בטווח העליון של 200 עד 20 דולר לחודש עם מקדמה.

על פי אתר סיגנה

ספקי ביטוח רבים משתמשים בתוכנית a100 / 80 / 50a. תוכנית זו מכסה 50 אחוז מעלות השתלות שיניים, שיניים תותבות, גשרים ונהלים משקמים אחרים. ביטוח שיניים יכול להיות יקר למשפחה אמריקאית ממוצעת. מאז שהוקמה במשך עשרות שנים, מגבלת ההחזר השנתית שלה לא השתנתה וגם אם זה מספיק כדי לכסות את עלות השתל יחיד, בסופו של דבר אתה יכול לשלם עבור השאר.

טיפולי שיניים בסאות'לנד בלוס אנג'לס מציעים אפשרויות מימון גמישות, סריקות CT 3D ללא הרגעה והשתלות ביום אחד. מחיר ההליך כולל את עלויות ההשתלה, ההצבה וייצור הכתר ביום אחד.

התייעץ עם רופא שיניים בשלב התכנון לבדיקת השתלות שיניים בחלל הפה ובדיקת מחקרי הדמיית שיניים כגון צילומי רנטגן, סרטי פנורמה וסריקות CT.

יתכן שיהיה צורך להסיר אחת או יותר מהשיניים לפני הנחת השתל. לחולים רבים עם מספר שיניים חסרות ממשיכה להיות פרוגנוזה גרועה.

בטווח הארוך ישנן חלופות העלולות לגרום לבעיות נוספות בשיניים ובחניכיים

השתלה יכולה לקחת הרבה זמן ולכן היא השקעה נבונה. העלות הראשונית של שתל עשויה בסופו של דבר להיות גבוהה, אך תשלמו יותר על מנת לשמור על התותבת ולתקן את הבעיות החדשות שהיא גורמת.