הצרת היקפים למבוגרים

במקרה של קנה המידה בשיניים, רובד מוסר לטיפול בדלקת חניכיים מתקדמת ודלקת חניכיים מוקדמת. רובד הוא הסרת רובד משיניים של חולים הסובלים ממחלת חניכיים (Gedivita).

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לילדים

הנה איך משקיעים שרוצים להשפיע על חיי ילדים יכולים להגדיל את התוצאות החיוביות לכולם. ב- 29 באוקטובר 2019, קרן LEGO הכריזה על תוכניות להגדיל התערבות

קריאה נוספת »

הצרת היקפים לגברים

מאמר זה מפרט ודן בכמה מהנושאים החשובים ביותר במדיניות התאגידית לגברים ונשים בארצות הברית. כאן אנו פורקים מדוע נשים עשויות להתקשות אפילו יותר בקריירה מאשר

קריאה נוספת »

לייעוץ חינם השאירי פרטים

הצרת היקפים למי זה מתאים?

הצרת היקפים למי זה מתאים?

במאמר זה אנו מזהים את הסיבות העיקריות לכך שחברות רבות מתקשות להגדיל את הסטארט-אפים שלהן. כאשר העולם מוגדל, על יזמים לקבל ארבע החלטות לפני שהם מרחיבים את עסקיהם. אנו מתמקדים בקנה מידה מכיוון שלחברות יש ארבע החלטות חשובות לקבל בתחום זה.

נתחיל בארבע ההחלטות והתוצאות שהם רוצים לייצר, ואז בסיבות לכישלון כל החלטה.

נבדוק גם כיצד חברות מתרחבות ומה הן צריכות לעשות כדי להשיג צמיחה מטורפת. אל תשכח לבדוק את רשימת 10 הרשימות של Rockefeller Habits, המפרטת כיצד להרחיב את העסק שלך.

עבור מנהלים שרוצים ללמוד כיצד ליישם את השיעורים הללו על עסק משלהם

הגברת כוח העבודה חייבת להיות בראש רשימת העדיפויות שלהם. ספר זה מציג את ההנהגה והצוות שצריכים לעשות את הדבר הנכון כדי לצמוח, כמו גם כמה מהשיטות המומלצות לצמיחה עסקית מוצלחת.

כשאתה מגדיל את העסק שלך

אתה צריך לעשות עשרות דברים כדי להבטיח שתוכל לצמוח. ברגע שיש לך מטרה, חלק מתהליך פיתוח אסטרטגיית הצמיחה הוא לחשוב על חסמי קנה מידה אפשריים. מבחינת ניהול צמיחת הלקוחות, שימוש בספק שירות יכול לספק לעסק שלך את התמיכה הדרושה לו כדי להצליח. מדרגיות היא תכונה חשובה המאפשרת לך לצמוח ולענות על הביקוש הגובר לתוכנה בחברה. הגדירו כיצד העסק שלכם מקיים תרבות שעוזרת לכם לצמוח את העסק. קיום האנשים הנכונים בתפקידי ההנהגה הנכונים יעזור להעלות חברה לשלב הבא וליישם אסטרטגיית גודל.

בהגדלה, השימוש ב- KPI ובמדדים למדידת ההתקדמות צריך לעבור ממצב כספי יותר – לתפקידים – לשלב אימות מאוחר, הכולל פיתוח מוצרים ושירותים חדשים ובדיקת המוצר החדש.

כאשר סטארט-אפ נכנס לשלב הצמיחה, אתה רוצה לוודא שאתה לא חושב רק על מספר הלקוחות, המשתמשים והעובדים. חשוב במיוחד שתתכנן להגדיל את הגודל שלך, כי תמיד חשוב לדעת כמה כסף נכנס ויוצא מהעסק.

גיוס וגיוס שחקנים בכל רמות הארגון

הוא קריטי להיקף המוצלח של החברה. המידע הנכון ישמור על העסק שלך ממוקד בהזדמנויות הליבה שלו, לא משנה מה תחליט להרחיב. דבר אחד בקנה מידה הוא שיש צורך להביא את האנשים הנכונים לתפקידים הנכונים בתוך החברה. אין ספק שקנה המידה לוקח כמה שאפשר להגיע לאנשים, אבל אתה לא צריך כל כך הרבה כדי למשוך כישרונות. דבר אחד בטוח, שתשיג את כל האנשים הנכונים בתפקידים הנכונים בחברה שלך, לא רק את אלה שאתה צריך.

מהם הדברים המדהימים ביותר שקרו בדרום הגלובלי הרלוונטיים עבורך? כיצד לעודד פיתוח מערכות אקולוגיות לשינוי חברתי וליצור תנאים להרחבת רעיונות טובים ולזיהוי וקפיצות על חידושים גדולים מוקדם?

ישבתי עם המנכ"ל ורן הארניש

מנכ"ל Scaling Up, כדי להעמיק בקבלת ההחלטות לאנשים טובים יותר בסמינר מקוון ראשון זה. בנוסף לחברות אימון, הוא תמך בחברות בהתרחבותן בשלושת העשורים האחרונים וליווה אותן בכל התחומים החל מפיתוח עסקי ועד שיווק ושירות לקוחות ופיתוח מוצרים.

Scaling Up זכתה בשמונה פרסי ספרים בינלאומיים גדולים

ביניהם פרס יזם השנה של קרן ג'ון ד 'וקתרין ט. מקארתור ורשימת הנמכרים ביותר של ניו יורק טיימס. ספרו הראשון ראה אור בשנת 2002 תחת הכותרת "Mastering of the Rockefeller Habits", אוסף כלים שתוכלו להשתמש בו כדי להרחיב את העסק שלכם. הספר "התרחבו" מבוסס על חוויותיו שלו כיזם כבן 40 ומוביל מחשבה וכן על ניסיונו כיזם וכמאמן עסקי. גובר: ה- Rockefellerhabit 2.0 הוא קלאסיקה עסקית המתארת את דרכו של הרניש לבנות תעשייה – ושולטת בעסקים מהיסוד.

הוא משתף את חזונו ליצור מערכות אקולוגיות כדי להרחיב את ההשפעות החברתיות, והיכן האתגרים נמצאים בדרום הגלובלי ובעולם.

ביאנקה מילר קול, יזמית וסופרת, אמרה: "כיזם עם ניסיון של למעלה מ -20 שנה בבניית ופירוק עסקים, זיהיתי כמה מכאבי הצמיחה שעולים במחקר של ברקלייקארד.

לאחר שהגיעו לגודל מסוים

קנה מידה יכול להשתמש בהצלחתם המוכחת כדי להרחיב ולהרחיב את החברה באופן משמעותי. מסיבה זו, Bird טוענת כי עלויות רכישת לקוחות (CAC) הן המדד המרכזי המשפיע על תחזית הקנה המידה של חברות SaaS. מה באמת עוזר לחאן הצמיחה במגזר הפרטי היא שחברות מצליחות משתמשות בהכנסותיהן הגדלות כדי למשוך משקיעים עם הסיכוי הטוב ביותר לתשואות גבוהות. ההנהגה של פייסבוק, למרות ההתנהגות הצפויה, מוכנה לשלם עבור עלות ההרחבה וקנה המידה של ההשפעה, שכולם צריכים לעבוד במהירות ולעשות את ההבדל.